Sunday, November 11, 2012

I Won’t Give Up (나는 포기하지 않을)


            We all have this one impossible dream; to meet Justin Beiber, to be a singer, to have your own concert, to fly. It may come to the extent that we would rather be asleep dreaming of all of these than to be awake living in reality knowing that you will never be able to meet Justin Beiber, that you will always be stuck singing in the bathroom, that gravity will always keep you on the ground. I also have that dream. To meet SHINee’s Onew.
            I was in my 2nd year in college when I saw Ring Ding Dong. There’s something in them that got me. Until now, I still get this “kilig” feeling when I watch their videos on YouTube. I admire everyone in the group but Onew has my heart. It was not his voice that caught me but it was of him being him. I do not claim that I know him well but watching all the videos made me realize we have something in common. He wants everyone around him to be happy. He makes them smile without him knowing it. He is very responsible as a leader of SHINee. I seldom see a video of him crying or feeling down. He has awesome vocals. He is conservative. Unlike other idols, he do not expose his body pretty much. That made him mysterious and us, his fans, admire him more for that.
            Because of him, I am studying hard to graduate with flying colors and convince my parents to let me go to Korea. Because of him I really want to go to South Korea. Because of him, I want to go to their concert and be on VIP. He pushed me to study Hangul. He showed me that being different is not bad. Because of him, I liked myself a lot more.
             There's a lot more I want to say but I will save them for next time. Annyeong!

*translation*

우리는이 모든 게 불가능 꿈을 가지고, 저스틴 Beiber을 충족하기 위해, 자신의 콘서트를하는 가수, 비행되는 것입니다. 당신이 당신이 항상 욕실에서 노래 갇혀됩니다 저스틴 Beiber, 그 중력 것을 만날 수 없을 것 알고 현실에서 깨어 사는 것보다 우리가 오히려이 모든 꿈 잠이 될 것이라고 범위에 와서 수 있습니다 항상 땅에서 당신을 유지. 그리고 그 꿈이 있습니다. SHINee의 Onew을 충족 할 수 있습니다.             
             나는 반지 딩 동을봤을 때 나는 대학에서 2 학년이었다. 날 잡고 그들에 뭔가가있어. 내가 YouTube에서 동영상을 감상 할 때 지금까지, 난 여전히이 "kilig"느낌이 들어. 나는 그룹의 모든 사람을 존경하지만, Onew 내 마음이 있습니다. 저를 잡았 그 자신의 목소리했지만 그 사람이 그 존재를했습니다. 나는 그를 잘 주장하지만 모든 동영상을 감상하는 것은 내가 우리가 공통점이 실현 만들어지지 않습니다. 그는 주변에있는 모든 사람이 행복하길 바란다. 그는 사람들이 그를 그것을 모르게 웃음이 나와. 그는 SHINee의 리더로 매우 책임이 있습니다. 나는 거의 그 눈물이 아래로 느낌의 동영상을 볼 수 없습니다. 그는 멋진 보컬이 있습니다. 그는 보수적입니다. 다른 우상과는 달리, 그는 거의 자신의 몸을 노출하지 않습니다. 그건 그 신비와 우리가 만든, 그의 팬들은, 그 부분을 더 감상하실 수 있습니다.
             그 때문에, 나는 비행 색상으로 졸업하고 우리 부모님도 내가 한국에 갈 수 있도록 설득하기 위해 최선을 공부하고 있습니다. 그 때문에 정말로 한국에 가고 싶어요. 그 때문에 나는 그들의 콘서트에 가서 VIP이되고 싶어요. 그는 내가 한글을 공부하는 밀. 그는 다른되는 것이 나쁘지는 있다고 보여 주었다. 그 때문에, 나는 더 많은 자신을 좋아합니다.
              내가하고 싶은 말은하지만, 다음 시간을 절약 할 수 더 많다. Annyeong!



No comments:

Post a Comment